Resultaat 21 - 30 (van 50)

• Isa's review: Vrees me Bekijk details

1 november 2023

Hi! Mijn naam is Isa, ik ben 20 jaar, en ik schrijf reviews over populaire boeken, met voorname YA boeken! Mocht je nieuw zijn in het leeswereldje, YA staat voor Young Adult. En nou leek het me wel leuk om een kleine introductie te schrijven zodat jullie weten wiens mening jullie lezen.

• Het nieuwste stadsgedicht Bekijk details

30 oktober 2023

Mattijs Reinen is in 2023 stadsdichter van Beverwijk. Dit is zijn vierde stadsgedicht. De speciaal bij dit gedicht gemaakte illustratie is deze keer van de hand van Gerald van Luijk.

• Digilokaal Beverwijk is verbouwd! Bekijk details

19 oktober 2023

Bibliotheek IJmond Noord heeft het Digilokaal op de eerste etage van vestiging Beverwijk verbouwd. Je kunt er nu weer gaan zitten studeren, comfortabeler dan ooit. Welkom!

• Eerste druk De historie van mejuffrouw Sara Burgerhart Bekijk details

27 september 2023

De bijzondere eerste druk van het boek 'De historie van mejuffrouw Sara Burgerhart' uit 1782 vind je vanaf zaterdag 30 september in de vitrine in de bibliotheek in Beverwijk.

• Recordaantal ingeleverde Zomerleesbingokaarten Bekijk details

19 september 2023

Om het leesniveau tijdens de vakantie op peil te houden organiseerde Bibliotheek IJmond Noord de Zomerleesbingo. Voor elk kwartier lezen kon je een vakje aankruisen en bij vijftien vakjes is het bingo!

• Boekenweek van Jongeren Bekijk details

14 september 2023

Tot en met 24 september vindt weer de Boekenweek van Jongeren plaats. In bibliotheken, in boekhandels en op scholen vinden activiteiten plaats voor iedereen van 15 tot en met 17 jaar. Ook haal je bij de bibliotheek gratis de verhalenbundel 3PAK op!

• Roze levensverhalen Bekijk details

28 augustus 2023

Marjolijn Bartlema overhandigt haar boek 'En voor mij brak de LENTE aan...' aan bibliotheekmedewerker Maya.

• Studeren en werken in de bibliotheek Bekijk details

27 augustus 2023

Ben je op zoek naar een rustige werk- of studieplek? Bij ons kun je gratis gebruik maken van de werkplekken met uitzicht op de Grote Kerk van Beverwijk of op het water in Heemskerk, óók voor niet-leden.

• Boeken van schrijvers van hier in de Bibliotheek Bekijk details

24 juli 2023

De IJmond is rijk aan mensen die schrijven of illustreren. In Beverwijk en Heemskerk hebben we deze boeken bij elkaar in een kast geplaatst. Je vindt er boeken van lokale schrijvers en illustratoren over heel verschillende onderwerpen en thema’s.

• Lees ons interactieve jaarverslag! Bekijk details

12 juni 2023

Het jaarverslag geeft je een beeld van wat de bibliotheek in het jaar 2022 bereikt heeft.

Paginanavigatie