Breien rond de tafel

23 november 2023, van 10:00 tot 12:00 | Elke week | vestiging Beverwijk, rond de tafel

Kosten: gratis inloop

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Vind jij het gezellig om met anderen te breien en/of haken en ideeën uit te wisselen?

Haak gezellig aan!

Truien, warme sokken, poppen, dekentjes of zelfs kerstballen: als je wilt kun je dit allemaal breien of haken. En nog veel meer.

Waarom zou je alleen thuis zitten met een brei- of haakwerk, als je ook gezellig samen met andere mensen aan de slag kunt? Schuif aan in de bibliotheek rond de tafel en brei of haak samen met anderen. Breien rond de tafel is voor iedereen! Man, vrouw, jong, oud – het maakt ons niet uit, hoe meer gezelligheid, hoe beter, want dat is een belangrijk onderdeel van deze bijeenkomsten.

De bibliotheek heeft ook veel boeken en tijdschriften over breien en haken. Wie weet doe je ook daaruit nog wel heel leuke ideeën en inspiratie op.

Je kunt gewoon aanschuiven, aanmelden is niet nodig. Neem wel je eigen brei- of haakspullen mee.

Inspirerende brei- en haakboeken

Meer hobbyboeken