Digitaal inloopspreekuur SeniorWeb vestiging Beverwijk

27 februari 2024, van 10:00 tot 12:00 | Elke week | vestiging Beverwijk

Kosten: Gratis

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Op dit wekelijkse, gratis toegankelijke inloopspreekuur op dinsdagen kunt u met al uw vragen over computers en tablets terecht. Ambassadeurs van SeniorWeb helpen u graag.

Deze inloopspreekuren zijn gratis toegankelijk en bedoeld voor iedereen met vragen over computers en tablets. Neem uw laptop of tablet mee. Het is ook handig als u uw wachtwoorden weet. Ambassadeurs van SeniorWeb helpen u graag op maandag of dinsdag.
Let op:met uitzondering van de grote vakantie.

Op vrijdag staat de mediacoach van de bibliotheek voor u klaar. Dan kunt u ook nog terecht met vragen over e-books en e-readers en voor hulp bij de programma’s Klik & Tik en Digisterker.

Op maandagen houdt SeniorWeb van 13.30 – 15.30 uur wekelijks spreekuur in vestiging Heemskerk (Maerten van Heemskerckplein 3). Let op: met uitzondering van de grote vakantie.

Op vrijdagen houdt de Bibliotheek van 11.00 - 12.30 uur wekelijks spreekuur in de bibliotheek van Beverwijk aan het kerkplein 5.

Agenda Meer doen met de computer