Digitaal inloopspreekuur SeniorWeb, vestiging Heemskerk

4 maart 2024, van 13:30 tot 15:30 | Elke week | Vestiging Heemskerk

Kosten: Gratis

Op dit wekelijkse gratis toegankelijke inloopspreekuur op maandagen kunt u met al uw vragen over computers en tablets terecht. Ambassadeurs van SeniorWeb helpen u graag.

Deze inloopspreekuren zijn gratis toegankelijk en bedoeld voor iedereen met vragen over computers en tablets.
Let op: met uitzondering van de grote vakantie.

Neem uw laptop of tablet mee. Het is ook handig als u uw wachtwoorden weet. Ambassadeurs van SeniorWeb helpen u graag op maandag of dinsdag.

Op vrijdag staat de mediacoach van de bibliotheek voor u klaar. Dan kunt u ook nog terecht met vragen over e-books en e-readers en voor hulp bij de programma’s Klik & Tik en Digisterker.

Op dinsdagen houdt SeniorWeb van 10.00 – 12.00 uur wekelijks spreekuur in de Bibliotheek van Beverwijk aan het kerkplein 5. Let op:met uitzondering van de grote vakantie.

Op vrijdagen houdt de Bibliotheek van 11.00 - 12.30 uur wekelijks spreekuur in de Bibliotheek van Beverwijk aan het kerkplein 5.

Agenda Meer doen met de computer