Kankercafé

24 april 2023, van 10:00 tot 12:00 | Vestiging Beverwijk, Betje Wolff

Kosten: gratis

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Deze maandag houdt het Kankercafé open spreekuur.

Voor wie is het Kankercafé?

Voor mensen die kanker hebben of hadden was in deze regio weinig gelegenheid om elkaar te ontmoeten.

Samen met Bibliotheek IJmond Noord heeft oncologiefysiotherapeut JoAnne van Yperen nu een Kankercafé opgezet. Voor iedereen die kanker heeft of had en voor hun naasten.

Je kunt er elke vierde maandag van de maand onder het genot van een kopje koffie of thee een presentatie volgen over een ander thema.
Zo hopen wij alle informatie die tijdens het ziekteproces op je afkomt te verduidelijken.
Natuurlijk is er ook gelegenheid om vragen te stellen en met elkaar in gesprek te gaan.

Waar is het Kankercafé?

Je bent van harte welkom in onze zaal Betje Wolff in de bibliotheekvestiging in Beverwijk, Kerkplein 5.

Vandaag is het thema ...

Deze maandag kun je bij het Kankercafé met jouw vragen terecht over kanker en alles wat daarmee te maken heeft.

Meer informatie vind je op www.kankercafe.nl. Daar staan binnenkort ook weer de maandthema's voor de komende maanden.

Toegang gratis!

De toegang is gratis en vooraf aanmelden is niet nodig.

JoAnne van Yperen – Fysioview:

Vanuit mijn ervaring als oncologiefysiotherapeut merk ik dat er behoefte is aan contact met anderen die vergelijkbare ervaringen hebben. Zo kwam ik op het idee voor een Kankercafé.“