Spreekuur IDO (Informatiepunt Digitale Overheid) Heemskerk

5 maart 2024, van 11:00 tot 12:30 | Elke week | Serviceplein Heemskerk

Kosten: gratis

Wie hulp nodig heeft bij digitale overheidszaken kan langskomen tijdens de speciale IDO-spreekuren in de bibliotheek van Heemskerk.

Spreekuur in Heemskerk op dinsdag

Op dinsdagen tussen 11:00-12:30 uur kun je terecht op het Serviceplein in Heemskerk (naast de Bibliotheek) voor een gratis IDO-spreekuur. Kun je wel wat hulp gebruiken of ken je iemand die hulp nodig heeft bij het digitaal regelen van zaken op websites van de overheid? Bij het Informatiepunt Digitale Overheid (IDO) kun je terecht.

We zijn telefonisch bereikbaar (ook via WhatsApp) op dinsdag tussen 11.00 -12:30 uur op 06 34 48 46 38 of mail naar ido@obijmond.nl

Vragen

Met vragen over DigiD, belasting en toeslagen, zorg, werk of uitkering, rijbewijs, AOW aanvragen, verkeersboetes betalen, inburgering en meer ben je er van harte welkom.