BiebTassen

Gepubliceerd op: 1 december 2023 08:35

De feestmaand is een mooie maand om een BiebTas cadeau te doen. Daarom krijgen nieuwe leden in de maand december een BiebTas cadeau.

Word ook lid!

Inschrijven voor kinderen tot en met 17 jaar is gratis en vanaf 18 jaar ben je al lid voor € 4,55 per maand.

Ben je al lid en wil je ook een mooie BiebTas? Dat kan! Voor € 3,- heb je een prachtige en heel praktische BiebTas! Gemaakt van gerecyclede materialen. De tassen zijn ontworpen door lokale kunstenaars.

Bibliotheek IJmond Noord heeft mooie BiebTassen.

In samenwerking met lokale kunstenaars zijn er vier prachtige en praktische BiebTassen gecreëerd en heeft de 12-jarige Isa haar eigen kinderBiebTas ontworpen.
De BiebTassen, gemaakt van gerecyclede materialen, worden voor 3 euro verkocht in vestiging Beverwijk en Heemskerk. De opbrengst gaat naar het goede doel My Book Buddy. My Book Buddy realiseert (school)bibliotheken voor kansarme kinderen in ontwikkelingslanden.

De BiebTassen zijn ontworpen door ...

• Frits Smid
  • Michiel Bakkum
  • Nicky Duin
  • Lars de Ruyter

De vele voordelen van de BiebTas

• Opbrengst naar het goede doel: My Book Buddy
  • Gemaakt van gerecycled materiaal
  • Ontworpen door lokale ontwerpers
  • Makkelijk te gebruiken als tas voor de boodschappen, zwemspullen en uiteraard boeken
  • Uniek design
  • Ideaal voor de vakantie

Nieuwsgierig? Kom naar de bibliotheek!