Opmerkelijke vrouwen op Internationale Vrouwendag

8 maart 2024, van 13:30 tot 15:00 | vestiging Beverwijk, rond de tafel

Voorkant van boek Opmerkelijke Vrouwen van Josephine Rombouts

Op vrijdag 8 maart is het Internationale Vrouwendag. Dit jaar staat het boek ‘Opmerkelijke vrouwen’ van Josephine Rombouts centraal in de Bibliotheek. Aan de hand van dit boek vertellen medewerkers van de Bibliotheek over verschillende opmerkelijke vrouwen uit het boek.

Behind every successful woman stands a man… who didn’t believe she could do it.

— uit 'Opmerkelijke vrouwen' van Josephine Rombouts

Anne Lister

Luister naar de speciaal gemaakte podcast onder het genot van een kopje koffie of thee en natuurlijk iets lekkers. Laat je inspireren door de vele vrouwen die aan bod komen.

De podcast is te beluisteren in de Bibliotheek om 13.30 en om 15.00 uur. Na afloop van elke sessie is er tijd om na te praten en kun je de Bibliotheek laten weten wie jouw opmerkelijke vrouw is.

Aanmelding is niet nodig

Aanmelding is niet nodig. Iedereen die dat wil kan hierbij aansluiten en de toegang is gratis.