Maandelijks inloopspreekuur voor advies bij gehoor- en evenwichtsproblemen

17 november 2022, van 10:00 tot 12:00 | Bibliotheek IJmond Noord, vestiging Heemskerk

Kosten: gratis

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Heb je vragen over hoor- en evenwichtsproblemen? Wil je bijvoorbeeld meer weten over hoorhulpmiddelen en waar je die kunt krijgen? Zoek je informatie over de verschillende behandelmethoden? Wil je meer weten over nieuwe ontwikkelingen? Bezoek dan het spreekuur voor gratis advies!

Het spreekuur is er bijna elke maand

Je kunt bijna elke 3e donderdag van de maand tussen 10.00 en 12.00 uur op het spreekuur terecht in de hal van het Gemeentehuis van Heemskerk. Adres: Maerten van Heemskerckplein 1. Daar bij de ingang van Bibliotheek IJmond Noord zitten deskundige vrijwilligers voor je klaar van de ‘Nederlandse Vereniging van Slechthorenden – Hoormij’.

Het spreekuur is er van januari tot en met juni en van september tot en met december.

Of stel je vraag per e-mail

Vragen stellen per e-mail kan natuurlijk ook: info@stichtinghoormij.nl. Vermeld bij je vraag dan s.v.p. ‘t.a.v. afdeling Alkmaar – IJmond’.

Bekijk ook eens de website van Hoormij - NVVS

Bekijk voor meer informatie ook eens de website stichtinghoormij.nl.

Over ‘Hoormij – NVVS’

Hoormij – NVVS geeft onafhankelijke, niet commerciële voorlichting.
Zij komen op voor de belangen van wie gehoor- en/of evenwichtsproblemen heeft.
Zij bieden ook  lotgenotencontact.

Lees de nieuwsbrief van Stichting Hoormij, die vier keer per jaar verschijnt.