Voorleestheater van Theater Poppekus over een hondje dat niet meer kan blaffen

4 mei 2024, van 14:00 tot 14:30 | vestiging Beverwijk

Kosten: Gratis, wel een kaartje reserveren t.z.t.

Pop en hondje

Deze maand leest/speelt Theater Poppekus een boek dat gaat over een hondje dat niet meer kan blaffen.

Het hondje dat niet meer kan blaffen

Het is een leuk klein hondje waar iedereen dol op is. Hij ziet er niet alleen leuk uit, hij blaft normaal ook zo grappig. Op een dag gebeurt er iets raars….. Hij miauwt als een kat! De dokter geeft hem een pilletje. Het miauwen houdt op, maar nu kraait hij als een haan! De dokter probeert van alles, maar het gaat steeds mis. Zijn baasje is ten einde raad. Zal haar hondje ooit weer beter worden?

We hebben deze keer heel veel hulp nodig van het publiek, want de dokter redt het niet in z’n eentje. Doen jullie mee?

Van 3 tot 6 jaar

De voorleesvoorstelling is voor kinderen van 3 tot 6 jaar oud.

Vestiging Beverwijk

Let op: de voorstelling is in vestiging Beverwijk.

Toegang

Toegang is gratis, maar je moet wel kaartjes reserveren: reserveer óók een kaartje voor de papa’s, mama’s, opa’s, oma’s, oppas en de broer van de tante van de zus van je oom!

Reserveer je kaartjes: ook volwassenen reserveren een kaartje!!

Buurtgezinnen

Op 4 mei sluit Buurtgezinnenrond 13.30 uur aan bij de voorstellingen van Theater Poppekus.

Buurtgezinnen