Vragenuurtje dementie

18 juni 2024, van 16:00 tot 17:00 | Vestiging Beverwijk, rond de tafel

Kosten: gratis

Vragenuurtje over dementie

Mantelzorgers en andere verzorgenden of geïnteresseerden kunnen hier terecht met vragen over het geheugen of dementie.

Geheugenkabinet in de Bibliotheek van Beverwijk

In bibliotheekvestiging Beverwijk is een kast met boeken en folders over dementie aanwezig.
In deze dementiekast vind je ook informatie van Stichting Alzheimer Nederland, Uitjezorg IJmond en informatie over het trefpunt in De Stut en andere regionale trefpunten.

De dementiekast is onderdeel van het Geheugenkabinet.

Vragenuurtje over dementie met MantelZ

Het Geheugenkabinet heeft op de 1e en 3e dinsdagmiddag van de maand van 16.00 - 17.00 uur een vragenuurtje. Hier kunnen mantelzorgers en andere verzorgenden of geïnteresseerden terecht met vragen over het geheugen of dementie.

Vanaf dinsdag 16 januari 2024 sluit MantelZ op iedere derde dinsdag van de maand aan bij het vragenuurtje. Zo heb je alle gelegenheid om jouw vragen te stellen over mantelzorg, ook in combinatie met de zorg voor iemand die beginnend dementerend is.

Loop gerust even binnen voor een praatje en advies!

Toegang gratis!

De toegang is gratis en vooraf aanmelden is niet nodig.

Boeken over dementie