Boeken van schrijvers van hier in de Bibliotheek

Gepubliceerd op: 24 juli 2023 09:09

Boekenkast met lokale schrijvers in Beverwijk

De IJmond is rijk aan mensen die schrijven of illustreren. In Beverwijk en Heemskerk hebben we deze boeken bij elkaar in een kast geplaatst. Je vindt er boeken van lokale schrijvers en illustratoren over heel verschillende onderwerpen en thema’s.

Boeken van lokale schrijvers zijn populair

Oud-uitgever en boekenexpert Lidewijde Paris zegt over het succes van boeken van lokale schrijvers: "In deze woelige tijden van crises en oorlog waarop niemand greep heeft, zoeken mensen naar herkenning, naar iets vertrouwds. Een regioboek voedt je herkomst en je tradities. De omgeving waar je bent opgegroeid komt tot leven."

Jouw boek in de Bibliotheek?

Als je uit Beverwijk, Heemskerk of Wijk aan Zee komt en je hebt een keer een boek uitgegeven, neem dan contact met ons op, want we voegen je boek graag toe aan onze collectie.

Boeken van lokale schrijvers